زنانه

یک تجربه!!!

زنانه

یک تجربه!!!

کلاس میگذاریم!!!


دوستان دارم فکر میکنم ار وقتی کرال این خواهر مبارز تشک رو بوسید و کناره گیری کرد از وبلاگستان دیگه هیچ کس نیست که براتون کلاس بذاره و جینگول مستون هایی که میخره رو بذاره رو وبش تا هدف انواع و اقسام کامنت ها قرار بگیره.

در اینجا ما فی فی خانم گل گلاب مبخواهیم وارد عمل شده و همه وبلاگستانی ها را شاد و مسرور کنیم.

به همین زودی برای شما عزیزان نتیجه مجاهدات هفته اخیرم را آپلود میکنم بشد که دسته جمعی رستگار شویم.


و من ا... توفیق

نظرات 1 + ارسال نظر
coral دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ق.ظ

باشد که رستگار شوی که این رسالت من رو به عهده گرفتی و باعث شدی مردم دلشون شاد شه.
فقط عکس هات رو یه ذره بزرگتر و واضح تر بذار. خدایی من سر انگشترت حتی لپ تاپ رو چرخوندم که بتونم تشخیص بدم که این اسب هست یا چیز دیگری. تازشم از تامی یا هر مارک محبوب من خرید کردی، حتما حتما حتما عکسشو بذار که خود صاحب رسالت(یعنی بنده) حسابی اینور دنیا مستفیظ شم!
ففففففففففففییییییییییییییییی فففففففففیییییییییییی میدونی که لاو یو دارم شدیدِ شدید!!! مگه نه؟؟!!!

عزیز دلم...........لاو یو مورررررررررررررررررر
به قول خارجکی ها آنچه شما خواسته اید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد