زنانه

یک تجربه!!!

زنانه

یک تجربه!!!

Maid of honor

دیدین گاهی دلتون میخواد بعضی لحظه های زندگی تون رو ریی پلی کنین؟؟؟(به زبون خودمونی خودتونو از خوشحالی جر بدین؟؟!) من از دیروز که دعوتنامه عروسی دوستم رسیده این حالو دارم.

یه موزیک جیگری هم گذاشته روش و من فکر کنم سه میلیارد بار از دیشب تا حالا ریی پلی کردمش.

هر بارم از یه حسه خووووب لبریز میشم.

آقا ما maid of honor شدیم رفت.

مایه داری یا خوشحالی؟؟!

جدیدترین خبری که میتونم بهتون بدم اینه که امروز دو شنبه هست . هنوز معلوم نیست حاج خانم جمعه میان یا نه؟؟؟


(حاج خانم و بچه مایه داری یا حاج خانم و خوشحالی؟؟!)

میاد؟؟!نمیاد؟؟!

به خدا به هر چی شما قبول دارین من میخوام بدجنس نباشم ولی شما ها خدا وکیلی به من بگین اگه بخواین آخر هفته شمال هم برین میدونین برنامتون چیه درسته؟

میشه آدم بخواد هفته دیگه از تهرات بیاد کانادا و بگه هنوز مطمئن نیستم میخوام بیام یا نه؟!!

یه همچین حاج خانمی داریم ما.

آیا اینبار می آید؟؟!


غیرت / حسودی


من یه سوال دارم.

جواب این سوال که تا حالا برام غیرتی شدی یا حسودی کردی چیه؟؟؟

هیچوقت 

همیشه 

بعضی اوقات

وقتیایی که میخندی

همه موارد

هیچکدام

؟؟؟

ممنون