زنانه

یک تجربه!!!

زنانه

یک تجربه!!!

مهمان ناخوانده!!!


اینجوری هاست دیگه. فردای روزی که تصمیم گرفتم براتون کلاس بگذارم و طنازی کنم خبر رسید که حاج خانم(مادر شوهر مربوطه) به قصد سیاحت نیت قربت راهی دیار ما خواهند شد!

خیلی هم فوری و فوتی. همین پنجشنبه!

دیگه ما مشغول بشور بساب هستیم به شدت و حدت!

اعصابمان هم در حد تیم ملی اطفال زیر سه سال ضعیف است در حال حاضر.

برایمان دعا کنیم که نپکیم و شتک نزدنیم به سر و صورت حاج خانم جان!!!

کلاس میگذاریم!!!


دوستان دارم فکر میکنم ار وقتی کرال این خواهر مبارز تشک رو بوسید و کناره گیری کرد از وبلاگستان دیگه هیچ کس نیست که براتون کلاس بذاره و جینگول مستون هایی که میخره رو بذاره رو وبش تا هدف انواع و اقسام کامنت ها قرار بگیره.

در اینجا ما فی فی خانم گل گلاب مبخواهیم وارد عمل شده و همه وبلاگستانی ها را شاد و مسرور کنیم.

به همین زودی برای شما عزیزان نتیجه مجاهدات هفته اخیرم را آپلود میکنم بشد که دسته جمعی رستگار شویم.


و من ا... توفیق

سفر اونم تنها تنها...


والا یه حاج خانم با کمالاتی اینجا فرمودن که بسیار سفر باید...

حالا ما خدمت شما عرض میکنیم که بسیار سفر اونم تنها تنها باید تا پخته و جا افتاده و روغن دار شود خامی.

والا تا همین شش ماه پیش ما قطب جنوب هم میخواستیم بریم همخونه جون اصلا نمیپرسید کجا میری کی برمیگردی.مدارکش هم موجوده! همین پارسال تابستون روز قبل از اومدنم داشتم با مصیبت چمدون وزن میکردم و هی فش میدادم به هواپیمایی و خودمو و خوانواده آقای رجبی و حومه!این وسط همخونه جون اومده میپرسه حالا چرا هی این چمدون های سنگین رو بالا وپایین میکنی؟


بعد امسال فهمیدم دیگه راهو بلد نیستم و ممکنه گم شم و تو راه منو بدزدند و ببرن ازم روغن بگیرن.بعله این داستان جدید زندگیه ماست!!؟ این بغل مغل ها هم یکی منو هی قلقلک میده که پاشو بیا ایران عشق و صفا...

اسب حیوان نجیبی ست!!؟


امروز سفارشی که رو eBay داده بودم رسیده.بازش میکنم میبینم بجای کله شیر کله اسبه. همینطور که شروع کردم به کامپلین پر کردن یه زنگ میزنم به همخونه جان.میگم بسته م رسیده دارم کامپلین فرم پر میکنم.میگه چرا عزیزم؟میگم اسب فرستادن برام به جای شیر!؟ میگه عزیزم سخت نگیر من که بهت گفته بودم مثل اسب نجیبی!!!

درس اخلاقی:هرگز پسورد  eBay تون رو به هیچ کس ندین!

بعله!!!