زنانه

یک تجربه!!!

زنانه

یک تجربه!!!

من زنده هستم


نمیدونم هیچکدومتون The invention of lying رو دیدین یا نه؟

ربطی نداره البته به اینی که میخوام بگم ولی یه جا توش میگه Man in the sky is kind of a prank,is a good guy does bad thing

میخوام بگم همیشه بدتری هم هست.ظاهرا وقتی زیادی ناامیدی یا زیادی ناله میکنی میگه میخوای بدتر رو بهت نشون بدم؟؟؟

من چهارشنبه تا یک قدمی مرگ رفتم.دیگه چشمام نمیدید و گوشهام وزوز میکرد.فقط تو اون لحظه فکر میکردم اگه امروز بمیرم سه روزه که با مامانم حرف نزدم!

سه واحد خون گرفتم تو بیمارستان و تعداد نا مشخصی از انواع سرمها. 

جالبه وقتی حال آدم بده مغزش هنوز داره کار میکنه! دکتره آروم داشت به یکی از پرستارا میگفت کد آبی رو اعلام کن و تیم احیا درخواست کن ممکنه کرش کنه و من به دکتره گفتم من نمیمیرم دارم مقاومت میکنم.

نازنین یادته گفتی به آدمهای از خودت ناراحت تر فکر کن و خودتو دلداری بده. الان دارم فکر میکنم به بدبختی های بزرگتر باید فکر کرد وقتی ناراحتیم اون موقع شرایطمون رو راحت میپذیریم!!!

تمام فاکتورهای خونیم به طرز فجیعی پایینه! باید از خودم سوپر مواظبت کنم.

یه چیز بسیار دوست داشتنی رو هم فهمیدم تو این مدت. چه دوستای بینظیری دارم.دوست عزیزم که تازه از تعطیلات برگشته بود اومد بیمارستان پیشم در حالی یکه یکی دیگه از دوستام بعدظهرشو مرخصی گرفته بود و رفته بود برام یه سری لباس و وسایل خریده بود تا چیزای نو و تمیز بپوشم و برم خونه.

خدایا ممنونم که نذاشتی بمیرم بدون اینکه با مامانم حرف بزنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد