زنانه

یک تجربه!!!

زنانه

یک تجربه!!!

Should I use the F word???


دوستان من دوباره دچار یاس فلسفی شدم.

28 اردیبهشت سالگرد ازدواج ماست(نه اون ماست ها!!!من و همخونه جان).

من هیچگونه برنامه ای ندارم.بعد اصلا آمادگی شم ندارم!

تازه بابام هم داره میاد پیشم که آمادگی که هیچ مهد کودک شم ندارم!!!

خلاصه که حالا چی؟؟؟من چی کار کنم؟؟؟

پیشنهادات خود را تا 3 روز پیش از این تاریخ به دفترخانه کا ارسال نمایید انشالا به قید قرعه به بهترین نظر مدال افتخار و دکترای افتخاری داده خواهد شد.


* پیشنهاد مهمونی از همین اول وتو هستش چون دفاع آن حضرت (مسیو همخونه)نزدیک بوده در همین راستا ما به ف8ا8ک رفته پیشاپیش و قول یه سور تپل به همه دوستان دادیم.


*میگما هیچ کار کنیم چطوره؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد