زنانه

یک تجربه!!!

زنانه

یک تجربه!!!

نستراداموس

اینکه من قبلا وبلاگ داشتم و اینجور حرفا رو بیخیال.

دلم میخواد از اول یه چیزایی رو بگم که هرگز نگفتم مثل اینکه برا یه دوست چقدر وقت میذاری و بعدش برا هیچ و پوچ دوستیتون به یه نخ آویزون میشه و اینکه تو هر جور رابطه ای تا کجا باید پیشرفت و کحا اون نقطه ای هستش که باید استپ کرد و در همون موقعیت نگهش داشت یا حتی یه سری امتیازا رو پس گرفت.

راستش من با یکی زندگی میکنم که اینجا بهش میگم آقای همخونه.این آقای همخونه رو من هشت ساله که میشناسم ولی گاهی از همین آدم یه کارایی سر میزنه که من انتظارشو ندارم یعنی پیشبینیشون نکردم.

کلا من یه حسی دارم که یه جورایی یه خورده نستراداموسیه.مثلا میتونم بگم من و فلانی تا ابد با همیم.یا مثلا همخونه جون به فلانی زیادی رو دادیا.یا من اجازه نمیدم فلانی بیاد تو زندگیمون.بعد دو حالت داره یا همخونه جون مثل بچه خوب میگه باشه و میره رد کار خودش یا اون کاری رو که فکر میکنه درست انجام میده.در حالت اول زندگی گلستان میشه و در حالت دوم بازم گلستان میشه ولی سر همخونه جون بدجوری به سنگ میخوره پلاس بر اینکه بعدش باید اعتراف کنه که تو میدونستیا!!!

کلا من میدونم یه نیمه پری هم هست ولی تا حالا کی از احتیاط کردن بد دیده؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
Mahsa جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ

کاش یکم واضع تر و راحت تر توضیح بدی کاش بیشتر از جزییات و مو به مو بگی

چای گرم شب‌های امتحان پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:35 ب.ظ http://marina60.persianblog.ir/

اون وقت احیانا آقاتون بهتون نمیگه سقه سیاه ؟!...سبزی ها رو هم خوب شستم خواااهر

سامان پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://comein.mihanblog.com

سلام
من یه دانشجو از قشر متوسطم که به لطف خدا و به کمک cn3 دارم یه پولدار واقعی میشم
شما هم اگه می خوای واسه هر تومنی که خرج میکنی کلی بالا و پایین نکنی و به ما بپیوندی، سری بهم بزن
http://comein.mihanblog.com
CN3 روشی نو برای کسب درآمد واقعی از اینترنت صد در صد تضمینی
.
.
.
.
بدون نیاز به کلیک کردن یا زیرمجموعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد